EBBA

Jag minns första gången jag fick höra talas om dig, första gången jag fick se dig på bilder och jag tänkte " gud vilken vacker unge". Allt jag fick höra om dig gjorde mig väldigt nyfiken på att se dig på riktigt och inte bara på bild.
Så kom äntligen den dagen då jag skulle få se dig, efter nästan 4veckors prat om dig :)

27de februari
2010
Måste faktiskt erkänna att det var pirr i magen innan jag fick se er stå där utanför centrum, du var så liten och blyg men så vacker och sjuk var du också. Vi gick in till pizzerian och satte oss vid ett bord, vi tre på samma rad, du satt i mitten. Du sa inte så mycket, du tittade mest, jag sa inte heller så mycket. Jag lät dig komma till mig, ville inte skrämma iväg dig första gången som jag såg dig :)
Efter en stund som vi satt där så bestämde jag mig för att sätta mig mittemot henne så jag kunde titta på dig, men det ville inte du, du tittade på mig och pekade att jag skulle sätta mig brevid dig.
Dagen efter så följde jag med dom till stationen, du skulle åka hem. Då var du inte så blyg längre, jag fick hålla i dig och du somnade i min famn, första gången :)



Sen efter första mötet blev det bara bättre och bättre. Du lärde dig säga mitt namn, jag blev fäst vid dig och du vid mig. Du kände dig trygg hos mig. Du gav/ger mig så mycket glädje.
Din födelsedag kom, och jag blev bjuden. Köpte finaste mjukishästen till dig, jag tror du gillade den :) 2år fyllde du och du hade så mycket fina människor omkring dig på ditt kalas ♥

Sommaren kom och du var hos oss rätt mycket. Du sov hos oss första gången, och det gick hur bra som helst förutom att din mage var lite krasslig så på morgonen hände det en liten olycka, men det är sånt som händer :) Du var så söt.







Efter dessa dagar med dig var det svårt att säga hejdå till dig, när jag såg dig åka iväg kom tårarna. Och det har aldrig hänt så förut, att jag har blivit ledsen för ett barn. Men du är speciell.
Blev en del kalasfirande också, och att vara på kalas är du bäst på :)





Du är bäst lilla prinsessan ♥



Vad som än händer så kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0