Grattis S =D

Sitter hemma hos Ana nu, Sneza fyller ju år idag. Var tidigare idag med Ana till V-centralen, där jag träffade på en gammal klasskompis, hennes minsta unge var ju för skön, " Jag är en dojke, för jag har kort hår " Alltså hon hade sagt till sin mamma att hon är en pojke för hon har kort hår.. haha jag trodde jag skulle dö när hon berättade det där. Sen efter V-C drog vi iväg till Skhlm,haha lurade i Ana att köpa en Chai Latte men det var inte så populärt, haha syyyynd för henne but I love it.
Kom hem vid halv ett , då baby fortfarande sov så jag kryp ner och kramades lite med han, min plan var att bara ligga och kramas en stund och sen kliva upp, men jag kom upp 2 timmar senare, blev en liten powernap där:)

Har precis tryckt i mig en bit av tårtan som Ana var iväg och köpte idag, och jag är inte mycket för tårtor/kakor och sånt trams men den här tårtan var riktigt nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0