Huvudvärk!!!!!!! Inte okej....

Har haft ont i huvudet ett par timmar nu, och värken släpper inte förrän jag masserar huvudet typ.. Skit jobbigt, men det börjar minska nu så jag hoppas att den är helt borta om nån timme så jag kan sova inatt.
Baby jobbar ju natt inatt så jag kommer få ha sängen helt för mig själv, skönt så som han leker rövare vissa nätter ;) nejdå han sover som en liten ängel ;-)

Idag har det varit riktigt fint väder här i Stockholm, och inte så speciellt kallt ute var det heller då vi var ute. Träden har sett ut som dom kan göra på vissa vykort, riktigt mysväder! Så tycker jag att alla vinterdagar borde vara, då är det faktiskt skönt att vara ute. Nej tack säger jag till snöstorm, blåst och svinkalla dagar.

Sen jag drack Chai latten har jag blivit som beroende, har varit så sugen på en sån idag, men imorn då får jag stilla mitt sug, då jävlar blir det till att köpa mig en stor fet chai latte, åååå som jag ska njuta av den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0