SÖNDAG

Vad händer?
En man har sprängt sig själv inatt inne i stan, en person hoppade framför tåget igår, en pojke är försvunnen där jag bor, det är bara lite av vad det är som försegår just nu!! Sjukt som faan och läskigt..
Jag menar det man bara läser om i tidningen eller ser på nyheterna händer i min stad, en självmordsbombare..

Jag vet inte vad jag ska säga


Gick förbi Ana igår, skulle bara ta en snabb fika sen gå hem, hade ju köpt lite gott som jag skulle fixa igår men det sket sig.. Kom hem vid halv 2.. Det blev en lååång fika :)
Men det va skönt å komma hemifrån lite och få annat att lägga tankarna på.
Ska fixa lite food, sen är det dags att hälsa på farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0