TIME TO SLEEP!!!



Det går bara inte att sluta lyssna på den här människan, och den här låten... det är nått speciellt över den.. Skön musik att lyssna på innan det är dags att stänga ögonen.

Har inte hunnit med alls det jag skulle göra idag, vaknade på tok försent, men imorgon då jävlar...:)
Blev att jag satt hon Ana ett par timmar nu ikväll, drack en massa thé och har ätit sjukt mycket pepparkakor, trodde ett tag att jag skulle spy pepparkakor, men det var gott så varför sluta äta då.

nej nu börjar sängen locka lite för mycket, godnatt godnatt!


Kommentarer
Postat av: lisen

sv: aha okej :) igår så shoppade jag med mamma sen åkte jag på en tjejmiddag :)

2010-12-28 @ 12:47:39
URL: http://lillalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0