20 november 2010

LÖRDAG

Så himla skönt att få sova ut imorse, eller jag behövde inte kliva upp klockan 7 ;p babys väckarklocka ringde och väckte mig imorse. Men utvilad var jag, deckade i soffan igår, vaknade upp några gånger sen somna jag om igen. Låg så himla skönt på Ivan som stackarn inte låg skönt alls, haha. slutade med att vi båda somnade, vaknade till vid halv fem, väckte Ivan sen gick vi och la oss i sovrummet istället, så mycket skönare än soffan :)

Den här dagen har börjat väldigt lugnt, städade av rummet lite snabbt innan jag lämnade hemmet. Sitter just nu hos pappa, mötte upp syster i centrum så vi tog sällis hit. Har druckigt lite kaffe, hunnit prata lite med syrran innan hon va tvungen att gå ut igen


Sitter och funderar på vad man ska göra ikväll och vad man ska laga för mat.. Hmm svårt när fantasin är på NOLL!!!

Jag tror på en förbättring, och eftersom jag tror på det så kommer det att sluta perfekt :) Har lite på gång som jag tror stenhårt på!!

20 november idag, 9månader för mig och Ivan idag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0