Laserturken ?

Visste inte om vem snubben var förrän imorse då jag såg han på The voice, men visste inte då vad det är han hade gjort förrän Ivan berättade och nyss sökte jag upp han på youtube. haha snacka om att ligga efter om vad som händer. Man kan bli känd för vad som helst nu för tiden!

Ang lördagen: Vi tog bussen mot heron, trodde vi skulle fika, men riktigt så blev det inte då dom bestämde sig för att ta en öl istället, så vi blev kvar där ett par timmar. Men det va trevligt, buss resan dit asså, jag tror inte att S har åkt buss förut, det verkade inte som det iaf då hon nästan fick panik när vi närmade oss heron och ingen hade tryckt på knappen för att stanna :P crazy crazy... Efter heron tog vi bussen till ett annat ställe där vi gick in och tog oss en till öl, sen efter det åkte vi vidare till nästa ställe men där tog det stopp. Ivan kom och hämtade mig lite efter 2 nångång då åkte vi hem och gjorde kväll!

Sen söndagen blev ju helt förstörd, vi gick upp tidigt. Sen skulle vi bara vila en liten stund, men det blev inte nån liten stund, haha sov väl fram till 15.30. Sen vart man tok seg, lite ångest för söndagen asså, inget vettigt gjorde man, men det är sånt man får ta.

Nu ska jag börja åka hem så nu är det dags att stänga ner detta!

Adios gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0