Shulululuuuu!!

Jag är megatrött, aptrött skulle bara vilja lägga mig ner och sova nu nu nu.... Men jag väntar en stund till, känns lite tidigt att sova nu och sen för den delen så är jag hos Ana och gör henne lite sällskap!
Har jobbat hela dagen lång, och igår blev det en fulldag, va inte hemma förrän 22.30, då hade min fina lagat mat... ohhhhh så gott det va!!!!♥

Idag fick jag gå en timme innan stängning så jag hann åka förbi Ivans mamma och gratta henne, hon fyller år idag, sötnos!:-)♥

Ikväll blir det lugnt, imorgon väntas en fullspäckad dag. Börjar klockan 10 och jobbar förmodligen till stängning, det är tre mässor i helgen så det väntas komma en hel del folk, KUL :-D

Nu ska jag vara lite social mot fröken!!
Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0