Mel Svensson=)

Myshelg :-)
Lördagen var nog ändå bäst... Fick ju se Mel, och så söt han va, hade hoppats på att få känna en liten spark men inte då, han va så lugn så.. Vi gick runt lite i stan efter vi hade varit iväg på ultraljudet, fikade på MODA, tog den fetaste chokladbollen som smakade underbart i munnen, sen var det dags för Linda och Daniel att röra sig mot andra håll så jag strosade runt ett tag till innan jag kände mig färdig, kom hem med nya leggings, armband, mascara och nya bebisar ( skor ), kände mig helt nöjd :)
Sen på kvällen vart det utgång, samlade ett par stycken på hellströms, vi skulle bara sitta där tills alla vi väntade på skulle komma men det slutade med att vi satt kvar till stängning, sen efter det så skulle vi till Kellys men det sket sig för vissa så vi drog hem, och tur var väl det, för det tog inte många sekunder innan jag somnade haha

Nu har en ny vecka börjat och allt känns bra, nu blir det sovmode, sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0