GK igår idag halvt bakis

Sorry för dålig uppdatering, men dom ringde från jobbet redan på torsdag morgon och ville ha in mig redan då så det var bara att duscha och fixa till sig, skulle vara på jobbet vid 9 tiden.. Det gick skit bra, personal och barnen gillade mig, så jag fick förfrågan om att jobba 3dagar nästa vecka på småbarnsavd, det kan nog bli kul=)
Natten mellan torsdag och fredag var inte kul nånstanns, sov typ 2 timmar under hela natten och jag skulle ju ut sen efter jobbet, trodde jag skulle decka när jag kom hem men inte då, svängde förbi pappa, hämtade post och käkade lite snabbt åkte hem duschade, sminkade och tog en öl åkte sen in till medborgasplatsen och mötte upp gänget.. Började kvällen på hellströms och avslutade kvällen på GK, shit vad kul det va att gå dit igen, har inte varit på GK på typ 4-5 år.. Jag hade riktigt kul där iaf, dansade och umgicks med härligt folk.. Va hemma runt 5 och tro mig att jag deckade stenhårt då:))

Så idag mår man lite halvt bra, inte så jätte bakis, mest bara jäkligt seg och orkelös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0