SNÖKAOS I STOCKHOLM

Det har snöat asmycket i Sthlm det senaste dygnet, så mycket att alla bussar är inställda, tunnelbaner/pendeltåg är extremt försenade, vad säger man... Vinter i Sverige - allt blir kaos. Förstår inte alla som klagar så fort snön kommer, okej jag är inte den som direkt älskar snön, men komigen det är vinter och då tillhör väl ändå snö eller???
Sluta klaga, börja gilla läget!! Det är vår om några månader.

Ska fixa lite lunch nu sen ska jag åka och hälsa på mamsen, om hon lyckas ta sig hem ifrån jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Ana

Jag klagar över snöööön jaaaa och de kommer jag fortsätta att göra så länge ja lever :P

2011-02-11 @ 11:30:47
URL: http://anskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0