TISDAG

Förlåt för kass uppdatering, men jag har varit helt slut dom senaste dagarna.
MCmässan är över och det var sjukt kul att jobba under den mässan, jobbade med 2 super gulliga tjejer, trivdes riktigt bra och hade superkul alla dagar:)

Och nu är jag ledig i en vecka innan det är dags för nästa mässa, möbelmässa!
Men innan det så kommer det en helg och Ebba kommer till oss, DET kommer bli mys, kommer ha en heldag på lördag då det är bara hon och jag, och sen på fredagkväll så ska jag ut och dansa lite, längesen men det ska bli kul :)

Hoppas ni har haft det bra under helgen


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

2011-02-02 @ 11:06:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0