TYPISKT

Igår hos farmor skulle jag besöka toan, jag brukar aldrig låsa dörren när jag är där men just igår fick jag för mig att göra det och vad händer.... Jag håller inte på ta mig ut, vet inte hur länge jag satt fast men det kändes som en evighet iaf, och farmor stod på andra sidan och försökte få ut mig och jag försökte på insidan samtidigt som jag fick nå tokgarv, sa för mig själv " VARFÖR THERESE SKULLE DU LÅSA DÖRREN " nu har jag lärt mig iaf att INTE låsa dörren hos henne aldrig nånsin, kul och fastna på toaletten lixsom.

Ska på arbetsinterjuv imorgon klockan 16.15, spännande.. Jag hoppas på det bästa :) I need this!!!
Just nu händer det inte mycket i mitt liv, känns som om allt står stilla, jag har så mycket att säga men vem lyssnar?



Kommentarer
Postat av: Ana

jag?

2011-02-15 @ 19:24:51
URL: http://anskit.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag finns här för alltid gumman<3 You and me honey!<3 Bara messa närsom så svarar ja!<3

2011-02-16 @ 07:51:52
URL: http://mysfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0