LÖRDAG

HEJ!! =)

Jag hoppas att ni som läser detta hade en underbar nyårsafton igår :) det hade jag, tänkte berätta lite om den nu innan jag deckar igen..

Vi satt hemma hos Nata och förfestade lite, vi skulle ha varit i Östberga först men det sket sig.
Kände när jag kom till Nata att det va nått som inte stämmde med mig, jag var inte hypad eller sugen på att dricka nått heller och näsan bara rann och jag nysde ett antal gånger, trodde då att det var för katthåren.
Tiden gick, vid halv elva började vi röra oss in mot stan, vi skulle till white room. Och tanken var att vi skulle se raketerna inne i stan också men vid tolvslaget så stod vi i kön så vi missade allt vad raketer heter =) Väl inne på stället så tog vi oss en öl sen blev det dans i ett par timmar, vi drog därifrån vid 4-tiden, gick till MC och åt mat, och tro mig den där hamburgaren smakade riktigt bra :)
Jag kom inte hem förrän vid 6 och då var jag bra trött men fick hålla mig vaken en timme drygt, väntade på att baby skulle komma hem, sen var det vi två som deckade stenhårt!

Lägger in nån bild när jag är hon Ana, det är hon som har alla bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0