Inte riktigt så som jag hade planerat

Helgen blev inte riktigt så som jag skrev tidigare, skulle ha varit på väg emot Strängnäs typ nu, men jag valde att stanna hemma, har inte känt mig okej det senaste veckan och min hals har varit helt katastof, har varit hes ett par dagar nu så jag valde att stanna hemma och vila upp mig lite, ska träffa gosgumman imorgon istället, åker direkt till henne efter jag har slutat jobba :)

Så vad har hänt, jobbade igår på mässan, vart en riktigt tuff förmiddag, mådde piss, kallsvettades, mådde illa och kände mig helt groggy... Men det gick över framåt eftermiddagen så det blev att jag gick till älvgården med lite folk ifrån mässan, satt och snicksnacka och hade det allmänt trevligt :)

Och efter jobbet i fredags så drog jag och Ivan till heron city och käkade thaibuffé - hur gott som helst!
Sen på väg hem på tunnelbanan satt det ett gäng killar som satt och pratade om nått väldigt intressant , dom satt och berättade för varandra om dom gångerna dom hade blivit påkomna av att leka med sig själv av nån i familjen ;p Det var svårt att inte låta bli att lyssna, dom satt typ bakom mig så jag satt där och log åt deras berättelser haha småpojkarna :)

Idag har jag varit iväg och köpt Ebbas present, jag hoppas verkligen att hon kommer tycka om den och att hon kan ha den, köpte en fin sommarklänning, sen så köpte jag även Mels första present, jag kunde inte bara låta bli när jag såg den :) Så den får Linda och Daniel nästa helg när dom kommer hit till Stockholm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0