TORSDAG

Snart är jag klar med städningen, ska bli så skönt när allt är klart, sen är det bara att fixa lite mat också sen är man nöjd, magen har inte varit riktigt med mig idag, trodde ett tag att jag åkt på den berömda kräksjukan.
Ikväll blir det till att bara ta det lugnt, blir inge jobb imorn, för lite barn, hoppas dock på mera timmar nästa vecka, och veckan där efter :)

Jag har ett sånt himla sug att gå ut och dansa och ha kul, fick nog smak för det förra veckan då vi var på 360, men den här helgen som kommer kommer att bli lugn, Ebbis kommer ju hit, som jag har saknat den där lilla flickan♥

Jag är helt förvirrad, vet inte vart jag har mig själv nånstanns, det är sjukt jobbigt.. Jag var säker på min sak för nån vecka sen, men nu försvann så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.. Jobbigt värre :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0