Tvättar och är allmänt duktig ;p

Har vart nere i tvättis och lagt i två maskiner har väl typ 2-3 maskiner till sen men det är lugnt, skönt när allt är klart:) håller på att snygga till i rummet, ser ut som andra världskriget här. . .
Börjar ju jobba imorgon ända fram till söndag så orken kommer inte riktigt finnas där när jag kommer hem ifrån jobbet så lika bra att passa på nu när jag endå är ensam.

Så jag är så jäkla förvirrad just nu, jag har inte riktigt nån koll på vart jag har mig själv för tillfället, det är sjukt jobbigt.

Har inte sett ett avsnitt av melodifestivalen i år, men fick se två bidrag när jag var hos Ana, och en av dom låtarna fastnade. . Eric Saade, bra låt att tagga till innan man ska ut :)



nej kanske dags att fortsätta så man hinner få nått gjort innan man ska ner till tvättis igen :)

Kommentarer
Postat av: Ana

den e braaaa

2011-03-01 @ 19:18:06
URL: http://anskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0