baksmällan

Då har jag precis blivit klar med tvätten, sjukt mycket tvätt var det men nu är det klart iallafall så nu ska jag börja med nästa sak, packa ner alla mina saker för att ännu en gång flytta på mig, men den här gången blir det bättre hoppas jag.

Jag börjar sakta men säkert klättre uppåt, fick ett utbrott utanför jobbet nu i veckan strax innan jag skulle in och börja jobba sen efter det så börjar jag se lite ljust på livet, men det tar tid och jag låter det ta sin tid också för att jag sedan ska må super bra.

Var på bio igår och såg på baksmällan 2, har totalt missat att se första filmen men det gick bra ändå, hängde med så gott jag kunde men nu vill jag se första filmen så ja ska väl försöka göra det snart.

Nej nu ska jag börja packa så jag blir klar
adios mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0