och där sjönk jag igen

börjar blir riktigt jobbigt det här, jag vill inte vara här nere längre, vill klättra uppåt och må bra precis som förut.. Vill inte må bra högst nån dag för att sen sjunka hit ner igen, fuck it jag spyr!!!
helgen har varit skit, enda som har varit bra att utekvällen jag fick med syster i fredags men resten ja det finns inte mycket att säga om det...
Jag mår skit och allt är skit, hör folk som sitter utanför köksfönstret som skrattar högt och glatt och det irriterar mig har sån lust att smälla igen fönstret och stänga ute ljudet..

Hur kunde mitt liv bli såhär?? varför gjorde jag inte annorlunda från början?? smart utav dig tess att vara efterklok..

Låt mig bara vara för ett tag, jag orkar inte!!

värdelösa liv



- Tess


Kommentarer
Postat av: Rocka'Chic

sv: jaa visst är hon :) Lät som om du inte mådde nå vidare?! :( Kämpa !

2011-05-22 @ 20:35:35
URL: http://lindacarlstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0